Wiklinowa Kraina

Wiklinowa Kraina

poniedziałek, 23 listopada 2015

Magiczne wazony

Ten słoneczny (wreszcie) dzień natchnął mnie do kolejnego posta i pokazania kolejnych pięknych rzeczy wykonanych przez mamę. Niedawno kupiłam mieszkanie z narzeczonym i w naszych czterech kątach większość dodatków wykonała właśnie mama i dziś chciałabym pokazać Wam jej piękne wazony i kwiaty. Wszystkie oczywiście wykonane z papieru i pomalowane kolorowym sprejem. Wazony są dosyć spore gdyż mają około 75-80cm a z kwiatem to 140-150cm, co powoduje, że wazon od razu rzuca się w oczy :) Sama osobiście w mieszkaniu mam dwa takie wazony i je uwielbiam.
Bardzo ciekawa jestem Waszej opinii na temat wazonów
Zapraszam do oglądania!




 

4 komentarze:

  1. Śliczne są te wazony i niesamowite kwiaty, masz zdolną mamę :-) Gratuluję zakupu mieszkania i życzę szybkiego remontu i pięknego zagospodarowania ;-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie i zapraszam do oglądania bloga bo mama szykuje wiele niespodzianek :)

      Usuń
  2. Witaj:)
    Miło mi,ze zaoferowałas mi pomoc w moich działaniach:)
    Dzięki Tobie odpadnie mi nauka wyplatania...:-)
    Podeslę Ci wzór mini foteli wiklinowych z białego papieru,OK?
    Z nieba mi spadłas, czy to dobre anioły mi Cie sprowadziły?
    Pozdrawiam serdecznie:)
    Życzę powodzenia w blogosferze:)
    M.Arta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. M.Arta nie ma problemu :) posyłaj. Bardzo dziękuję za miłe słowa i również pozdrawiam :)

      Usuń